Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
January 17, 2012
Image Size
4.9 MB
Resolution
3000×3000
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
11,741 (9 today)
Favourites
617 (who?)
Comments
163
Downloads
653
×
Im sexy and I know it Comic cover by Mimy92Sonadow Im sexy and I know it Comic cover by Mimy92Sonadow
WOAAAAAAAAAAAAAAAAA OOH MY GOOD!! I LOVE LMFAOOOO!!! AND THIS SONG IS SOOO HAHAHAAA FUCKING FUNNY!!! soon, I will make a minicomic based in the video XDDD

I did this in november and I promised that I will do the comic XDD I hope star after I finish the exams XP

Image: [link]

LMFAO (Im sexy and I know it): [link]

When I walk on by, girls be looking like damn he fly
I pay to the beat, walking on the street with in my new lafreak, yeah
This is how I roll, animal print, pants out control,
It's real fool with the big F o
They like bruce lee rock at the club

Girl look at that body (x3)
I work out
Girl look at that body (x3)
I work out

When I walk in the spot, this is what I see
Everybody stops and they staring at me
I got passion in my pants and I ain't afraid to show it

I'm sexy and I know it (x2)

When I'm at the moss, purity just can't fight them up
When I'm at the beach, I'm in a speedo trying to tan my cheeks
This is how I roll, come on ladies it's time to go


We hit it to the bar, baby don't be nervous
No shows, no shirt, and I still get serviced

Girl look at that body (x3)
I work out
Girl look at that body (x3)
I work out

When I walk in the spot, this is what I see
Everybody stops and they staring at me
I got passion in my pants and I ain't afraid to show it

I'm sexy and I know it (x2)

I'M SEXY AND I KNOW IT...

Girl look at that body (x3)
I work out
Girl look at that body (x3)
I work out
Add a Comment:
 
:icondjthehedgehog1:
DJthehedgehog1 Featured By Owner Apr 26, 2014  Hobbyist General Artist
Silver~~~~~~~~~! :iconla-plz:
Reply
:iconyahotortu:
yahotortu Featured By Owner Mar 29, 2014  Hobbyist Artist
cuando se estrena?
Reply
:iconjoanne15579:
joanne15579 Featured By Owner Feb 26, 2014  Hobbyist
heei shadow why dont you put those on while we make out on the bed getting it on XD jk btw awsome job and sexxxxyyyy *nosebleed of sexyness*
Reply
:iconthat-stupid-girl:
That-Stupid-Girl Featured By Owner Feb 15, 2014
Silver you badass
Reply
:iconibgrowin:
ibgrowin Featured By Owner Jan 20, 2014
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!! I just died its so SEXY!!!!!!😍😍😍😍😍😍😍😍
Reply
:iconblazeflames123:
BLAZEFLAMES123 Featured By Owner Jan 9, 2014  Hobbyist Artist

nice...and sexy xD

 

Reply
:iconyoeramuycachetona:
yoeramuycachetona Featured By Owner Dec 22, 2013  Student Artist
Yo, I am a new deviant here. I added this picture to my favorites. I love your beautiful art! Well done!
Reply
:iconmartin93silver:
Martin93silver Featured By Owner Nov 21, 2013  Hobbyist Traditional Artist
You should also do sorry for party rocking
Reply
:iconmartin93silver:
Martin93silver Featured By Owner Nov 18, 2013  Hobbyist Traditional Artist
I cant wait.
Reply
:icondjwolfdragon:
DJwolfdragon Featured By Owner Aug 23, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Omg * fanints *
Reply
Add a Comment: